آشوبم، آرامشم تویی

معبودم

خودِ کاملم...

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ق.ظ

دلم لک زده برای خودم...!

تکه تکه و تقسیمش کردم دادمش به کسایی که واسم مهمن!

جای خیلی از قطعه ها خالیه ولی عوضش مثل یه تکه پازل یا حتی عضو اهدایی جای دیگه رو پر کرده...

اهدا کردم

بی منت، بی چشم داشت...

ولی گاهی وقتا دلم برای خودِ کاملم تنگ میشه!!!

«مریم بانو»

  • مریم بانو

نظرات  (۶)

دل وقتی شاد است که در آن افراد زیادی نیز دلشان شاد باشد. بیاییم شادی هایمان را برای هم تقسیم کنیم. شاد باشی و غم نیبینی
پاسخ:
مطمئنن خود ناقصی که دارم در نتیجه اولویتهای زندگیم بوده، اولویتن به خاطر اینه که مهم تر و عزیز تر هستن واسم، و این چیزیه که شادم میکنه :) ، فقط گاهی دلم تنگ میشه...
ممنون:)
بسیار زیبا بود...:)
پاسخ:
:)
درود،
خودِ کامل مون،‌ به اندازه ی تک/تک قطعات پازل تشکیل دهنده اش دغدغه و دلنگرانی و مصائب گوناگون خواهدداشت ...!!! هرچه کاملتر،‌ برجسته و بزرگتر ... 
چقدر دلنشین.....
گویی وصف حال من است خود کاملم...
سخن کز دل برآید  لاجرم بر دل نشیند 
پاسخ:
درست میشه همه چی...
:)
درود
خوب، طبیعتش هم همینه، مخصوصا اعضای خانواده  که هر کدومشون تکه ای از قلب ما رو تشکیل میدن، و متقابلا ما تکه ای از قلب اونا...
پاسخ:
همینطوره...
منم دلم تنگ میشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">